Sprzedaż na samochody - podstawowe informacje.
Punkt Obsługi Klienta Zakładu Górniczego Sobieski
ul. Księdza Jana Sulińskiego, 43-600 Jaworzno
tel. (32) 618 54 78 ; 618 50 48
GPS 50.185461°N 19.258589°E
Punkt Obsługi Klienta Zakładu Górniczego Janina
ul. Kopalniana, 32-590 Libiąż
tel. (32) 627 07 93 ; 627 57 22
GPS 50.087461°N 19.329913°E
Punkt Obsługi Klienta Zakładu Górniczego Brzeszcze
ul. Leśna, 32-620 Brzeszcze
tel. (32) 716 53 82
GPS 49.990569°N 19.1514701°E
Szanowni Państwo,
Przebywając na terenie parkingów zlokalizowanych przy Punktach Obsługi Klienta prosimy o zwracanie uwagi na informacje wyświetlane na tablicach świetlnych. Poza podawanymi tam numerami rejestracyjnymi samochodów wzywanych do wjazdu na teren zakładu, znajdować się będą również ważne komunikaty dotyczące sprzedaży i aktualnych promocji.
UWAGA.
Sprzedaż węgla odbywa się dla tylko gospodarstw domowych, zgodnie z informacjami zamieszczonymi w Punktach Obsługi Klienta zakładów górniczych.
Przy zakupie należy przedłożyć Oświadczenie do celów związanych z podatkiem akcyzowym oraz okazać deklarację do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków w zakresie posiadania i eksploatacji kotła na paliwo stałe.
Na Punktach Obsługi Klienta honorujemy KARTĘ DUŻEJ RODZINY
TAURON Wydobycie działa w ramach programu Karty Dużej Rodziny. Mała karta kryje w sobie duży potencjał pomagając rodzinom wielodzietnym.
Dzięki Karcie jej posiadacze mogą skorzystać od z 5% rabatu przy zakupach węgla w Punktach Obsługi Klienta Zakładów Górniczych TAURON Wydobycie SA tj. ZG BRZESZCZE w Brzeszczach, ZG SOBIESKI w Jaworznie i ZG JANINA w Libiążu, które zostały opatrzone logo "Tu honorujemy Kartę Dużej Rodziny".
Z rabatu mogą skorzystać klienci indywidualni – członkowie rodzin wielodzietnych identyfikujących się Kartą Dużej Rodziny z przeznaczeniem do zużycia we własnym gospodarstwie domowym. Rabat jest dostępny przy zakupie do 6 ton węgla rocznie, a zakupów można dokonywać więcej niż jeden raz.
Posiadacz Karty jest zobowiązany przedłożyć Kartę Dużej Rodziny osobiście lub jej kserokopię za pośrednictwem osoby dokonującej rejestracji na odbiór węgla w Punkcie Obsługi Klienta. Pracownik POK sprawdza ważność Karty Dużej Rodziny oraz dane właściciela Karty. Podczas odbioru węgla należy posiadać kserokopię Karty Dużej Rodziny, która zostanie w POK.
Warto pamiętać, że pełnomocnictwa dla kierowcy oraz oświadczenie do celów akcyzowanych składane są niezależnie.