29.07.2013

Wychodząc  naprzeciw wyzwaniom związanym z koniecznością konkurowania na polskim rynku z węglem importowanym oraz coraz silniejszą pozycją rynkową importerów, rozbudowujących sukcesywnie swoją sieć handlową, Południowy Koncern Węglowy SA rozpoczął realizację polityki wspierania polskiego węgla.

 

Działania te zawarte zostały w nowej strategii marketingowej Spółki i wynikają z inicjatyw podejmowanych przez Ministerstwo Gospodarki, a także Izbę Gospodarczą Sprzedawców Polskiego Węgla.W pierwszej kolejności Koncern wymienił na wszystkich składach węglowych wchodzących w skład własnej sieci handlowej nośniki reklamowe takie jak: banery i flagi. Teraz zawierają one nowe hasło reklamowe – „Polski węgiel dla Ciebie”. Będzie ono aktualnie przewodnim hasłem identyfikujących się ze Spółką na wszystkich zamawianych nośnikach promocyjnych, w tym także reklamie medialnej.Sprzedaż węgla na rynek poza energetyczny ma dla Południowego Koncernu Węglowego SA szczególne znaczenie ze względu na generowane przychody. Dlatego też do sieci handlowej kierowana jest polityka handlowa umożliwiająca konkurowanie na trudnym rynku krajowym oraz wprowadzane są przedsięwzięcia motywujące do realizowania zakupów węgla w naszej Spółce.  Aktualnie sieć handlowa Koncernu liczy prawie 60 firm, dysponujących prawie 150 punktami sprzedaży w całej Polsce.

                                                          

                                                                                  PP

Załącznik Rozmiar
DSC_0147.JPG 3.15 MB
Grafiki